مقالات و داستان های کوتاه

Vertical Farming

مقاله ( متوسط ) Vertical Farming

کشاورزی عمودی روش رشد گیاهان و محصولات زراعی بر روی یکدیگر، بیشتر در ساختمانهایی که دارای تعداد زیادی طبقه باشد است. آنها اغلب مانند آسمان خراش هایی با شیشه در اطراف خود، شبیه به یک گلخانه غول پیکر هستند. چنین روش های کشاورزی را می تواند در شهرها دید. برای کارشناسان کشاورزی, کشاورزی عمودی در آینده کاربرد گسترده ای خواهد داشت زیرا جمعیت جهان به طور مداوم در حال رشد است و نیاز به زمین های کشاورزی بیشتر است.

Coffee

مقاله ( متوسط ) Coffee

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم جهان است. تقریباً یک سوم جمعیت جهان قهوه می نوشند. مردم غالباً در اواسط صبح در کافی نت یا کافی شاپ برای نوشیدن قهوه ملاقات می کنند یا بعد از ظهر کار را متوقف می کنند برای نوشیدن قهوه. هر ساله حدود 7 میلیون تن قهوه تولید می شود.

Oil Petroleum

مقاله ( متوسط ) Oil Petroleum

نفت یا پترول یک مایع غلیظ ، زرد تا سیاه است که در لایه های سنگ وجود دارد. این ماده از مواد آلی تشکیل شده است. میلیون ها سال پیش گیاهان و حیوانات مرده در اعماق زمین زیر فشار و گرما زیاد به نفت تبدیل شده. نفت خام, نفت در حالت طبیعی خود است. بسیاری از محصولات دیگر از نفت ساخته می شوند. هر روزه سیاره ما حدود 90 میلیون بشکه نفت مصرف می کند.

Claude Monet Master Of Impressionism

مقاله ( متوسط ) Claude Monet Master Of Impressionism

کلود مانه نقاش فرانسوی و یکی از هنرمندان برجسته دوره امپرسیونیسم بود. نقاشی های او در سراسر جهان مشهور شد. مونه متولد 1840 در پاریس است. پدرش در حالی که مادرش برای خانواده نگهداری می کرد یک شرکت حمل و نقل داشت. در سن پنج مونه و خانواده اش به لو هاور رفتند و در آنجا به مدرسه رفتند. استعداد او برای نقاشی در سنین پایین ظاهر شد, چون پسر همیشه دوست داشت بیرون باشد. در سال 1859 مانه برای تحصیل هنر به پاریس بازگشت. در آنجا وی با دیگر هنرمندان آن زمان از جمله رنوار و سیزلی آشنا شد. همراه با آنها شروع به آزمایش نقاشی در طبیعت کرد.

Impressionism

مقاله ( متوسط ) Impressionism

امپرسیونیسم یک سبک هنری است که در اواخر قرن نوزدهم در فرانسه شکل گرفت. نقاشان جوان برای نقاشی صحنه های فضای باز از تکنیک های جدیدی استفاده می کردند. آنها آزمایشات زیادی با اشکال مختلف نور و رنگ انجام دادند. امپرسیونیست ها می خواستند به بیننده نشان دهند که چگونه منظره در زمان های مختلف روز دیده می شود. آنها اینقدر به جزئیات اشیاء تأکید نکردند.

Visual Art Forms

مقاله ( متوسط ) Visual Art Forms

هنرهای تجسمی اشکال هنری است که می توانید ببینید ، مانند نقاشی ، مجسمه سازی ، چاپ کردن ، عکاسی و فیلمسازی. طراحی و کار با منسوجات همچنین اغلب به عنوان هنر تجسمی یاد می شود. هنرهای تجسمی طی قرن ها تغییر کرده است. در قرون وسطی هنرمندان نقاشی ها ، مجسمه ها یا چاپهایی را خلق کردند و معروف شدند. امروز هنرهای تجسمی در مورد اشکال مختلف اعمال می شود.

Ivory

مقاله ( متوسط ) Ivory

عاج ماده ای صاف است که می توان در پستاندارانی یافت که دندان یا نیش های بزرگ دارند. فیل ها ، گراز های دریایی ، اسب های آبی و نهنگ ها منابع اصلی عاج هستند. از آنجا که بسیار ارزشمند و گران است ، قرنهاست عاج در سراسر جهان معامله می شود. مجسمه سازان مصری اشیاء را از حنس عاج برای فرعون خود حک میکردند. یونانیان باستان و رومیان از عاج برای ساخت جواهرات و اشیاء هنری و مذهبی استفاده می کردند.

Mummies

مقاله ( متوسط ) Mummies

وقتی شخصی می میرد بدن آنها پوسیده می شود. پوست و گوشت از بین می روند و با گذشت زمان فقط یک اسکلت باقی می ماند. مومیایی بدن مرده انسان یا حیوان است که با پوشاندن پارچه یا مواد دیگری در اطراف آن حفظ شده است. در سراسر جهان مومیایی یافت شده اند که بیشتر آنها در مصر است. اما فرهنگهای دیگر در آمریکای جنوبی و آسیا نیز وجود دارند مردگانشان را مومیایی کرد.

Amphibians

مقاله ( متوسط ) Amphibians

دوزیستان حیواناتی هستند که در خشکی و آب زندگی می کنند. آنها نیاکان خزندگان و پستانداران امروزی بودند و اولین مهره دارانی هستند که حدود 350 میلیون سال پیش در زمین ظاهر می شوند. بیش از 4000 نوع دوزیستان تقریباً در همه جا زندگی می کنند، به ویژه در مناطق گرم و مرطوب. از معروف ترین دوزیستان قورباغه ها و سمندرها هستند.